för er som inte tror på spöken kolla hit!!!

För er som inte tror att vi har spöken hemma ni kan ju bara stoppa upp ett finger i röven & dra.
Är denna bild lite bildbevis nog på att det finns hemma hos mig eller? ;)

Denna bild är tagen hos mamma i början då vi fick hem våran kattunge smulan som nu förövrigt är en stor tjockis misse. Vet inte exakt när bilden är tagen men det är över ett år sedan iaf.
Vi hade en annan katt innan henne som hette Sotis & när vi var tvugna att avliva henne så ville vi att hon skulle krimeras så vi kunde ha henne i en burk hemma. Vilket vi nu har, och på burken hänger hennes halsband ;( saknar henne för övrigt.
Men iaf åter till bilden! Det är min lillebrorsa som håller i snöret till leksaken och leker med henne medans hans pappa tar kortet eller så är det tvärtom. Men ser ni precis framför smulan? Det är våran gamla katt Sotis som jag berättade lite granna om. Hon har kommit tillbaka igenom smulan om ni förstår hur jag menar? Smulan är precis påväg att springa igenom Sotis på den hära bilden.
Så för er som inte har trott mig tidigare. Ät upp er ! Jag har bildbevis !
Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR EFTERBLIVEN!

2012-05-09 @ 19:00:40
Postat av: Isabelle

Ååh, Tack :D Riktigt nöjd själv faktiskt :)

2012-05-09 @ 19:02:22
URL: http://onlyisabellee.blogg.se/
Postat av: anonym

Eller så har den som tagit kortet tagit det precis vid en sväng, Asså att katten kollade ditåt snabbt precis när kortet togs...

2012-05-09 @ 19:03:48
Postat av: Joanna'-

Tror också på andar! FInns en massa bevis som folk blundar för! :D

2012-05-09 @ 19:06:38
URL: http://jojofortherecord.devote.se
Postat av: e v e l i n a

damn :o

2012-05-09 @ 19:23:09
URL: http://nattstad.se/evelyna
Postat av: Jennifer

Fett coolt! Haha jag tror oxå på sånt där! Fast många vill ha typ tekniska förklaringar Hehe men tror faktiskt att det finns något efter döden lr hur man nu ska förklara.. Tycker de e skit coolt!

2012-05-09 @ 19:46:28
Postat av: Linda

sv: Gör inget om att du inte visste:)

Och jag tror inte på andar och sånt, men något i huvet säger att det är Sotis som kommer igenom Smulan eller hur man ska uttrycka sig!

Jag önskar på nåt sätt att jag kunde få kontakt med andar på det sättet, för jag vill gärna se min mormor, gammelfarmor, gammelfarfar (fick aldrig träffa honom) och så vill jag se min vän Sandra som dog förra sommaren <3

2012-05-09 @ 22:11:20
URL: http://livetruntlinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes, såna där ljusfläckar på bilder kan vara "andar/energifält". om det inte är smuts på kameran eller något som kan spegla ljus :)

2012-05-10 @ 22:58:56
Postat av: Lena

det kan ju vara så, annars så kan du ju vara så att katten springer så fort så det blir suddigt sådär ;))

2012-05-16 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0