Svar på tal

anonym om Svar på era frågor ifrån frågestunden:

Så mycket skitsnack det går om lejon nu så borde man nästan fatta att ni inte är vänner med varandra...
Vad hände egentligen?

SV;

Börja med att säga vem du är ist för att kommentera anonymt.
Och att det går skitsnack om lejon är inte precis mitt fel jag har
inte sagt något dumt/illa om henne.
Så att du säger "så borde man fatta att ni inte är vänner" låter
det precis som att du anklagar mig, vem vet du kanske gör det?
men då gör du det isf förgäves för jag snackar inte om henne.
Och jag ser det som förflutet så jag tänker inte ens ta
upp det hära.


Nu släpper vi alla det dära.. :)

Kommentarer
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

javisst va den!:D vet inte om det va ett citat, men får hålla tummarna! :)

2011-06-20 @ 20:01:35
URL: http://onlyangelica.blogg.se/
Postat av: Anna med A

jadå :) själv?

2011-06-20 @ 20:12:09
URL: http://annaavs.blogg.se/
Postat av: JenniferNilsmark

sv: bredvid specialtecken finns ett svart sträck på vänster sida. Tryck på det så får du så som jag gör :) hoppas du förstår, annars får du säga till! :)

2011-06-20 @ 20:42:26
URL: http://nilsmarkens.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan vad härlig & somrig design du har:) gör du designer? puss!

2011-06-21 @ 12:53:47
URL: http://madeinindia.blogg.se/
Postat av: juliaericson

Jag blir så jävla arg på människor som inte har något bättre för sig än att trycka ner andra. Lejon är en, Uppsala är flera. Jag hoppas verkligen att dom som snackar om Lejon läser detta nu.



Hur jävla fega är inte ni egentligen? Ni måste vara så jävla tvär osäkra på er själva eftersom ni inte har något bättre för er om dagarna än att försöka trycka ner EN människa? Vad har ni emot henne? och vad har hon gjort er som är så jävla hemskt och verkligen inte går att lägga bakom sig? Jag får säkert höra något nytt varenda jävla gång som jag träffar henne och jag blir bara ännu mer förbannad på er patetiska människor.



Och ni är så jävla svaga i er själva som ärligt talat lever på detta. Låt henne va?

Lejon är stark som ett berg, ni kan inte bryta ner henne. Ni kommer aldrig få henne falla, de kommer jag inte tillåta.

Alla har gjort sina misstag i livet, ALLA. Finns inte en enda människa som inte gjort ett misstag. Men ska ni straffas för det varenda gång ni visar er på ett ställe eller ens sätter er vid datan? Lägg det bakom er och gå vidare för fan, gör ni inte det. haha, då är det för fan för jävla roligt. Hela erat liv kommer stanna på ruta ett. Ni kommer inte komma någonstans i livet.



döm aldrig någon för ni har samma färg på blodet när ni blöder.

2011-06-21 @ 17:14:15
URL: http://radiosignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0