Svar på era frågor ifrån frågestunden

Om du fick leva på bara en maträtt, vilken skulle det vara?
Alltså svår fråga, jag har ingen aning.
men jag tror det kanske skulle va kina mat :)

Visa bilder på ditt rum? :D
Jag kan visa bilder på mina rum i ett inlägg någon dag. 

Har du någon förebild/nån du ser upp till? isf vem ? :) <3
Nu gav du mig allt en tankeställare.
jag har faktiskt ingen vad jag kan komma på nu..
så tyvärr så har jag inget svar till dig där :(

hur träffades du och toni?
Den frågan har jag fått väldigt många gånger så det känns lite som att jag kanske
borde skriva ett inlägg snart i detaljer om hur vi träffades,
eller vad säger ni läsare?
Men jag smsade han under natten och jag tog hans nummer ifrån bilddagboken
och det va så allt började, han ringde mig med sin polare
när jag fikade med en barndomsvän på stan.

och är han och tim tvillingar? :)
Japp dom är tvillingar,
eneggs för att vara exakt, 99 komma någonting. 

Är du inte vän med Lejon längre? :(
Nej det är jag inte!!

Var får du inspiration ifrån?
Om du menar inom bloggar så får jag insperation av ALLA
sorters bloggare. 

Älskar din design! Haru gjort den själv?
Tack så mkt! Nej faktiskt inte. Jag kan inte sånt dära , hehe.
Kolla på inläggsramarna så har du bloggaren som har
gjort min design.

använder du hårförlängning? (ifall du inte gör det, shit vad fint hår du har!)

Tyvärr använde jag hårförlägning, men jag tkr
mitt hår är snyggt utan det också ;) 

om du inte skulle var mäniska vad skulle du villa vara då
då skulle jag vilja vara fågel

hur många läsare har du per dag? ^.^
HELT OLIKA .. men jag har väll haft mellan 50-140
det varierar hela tiden..




Det va svaren ifrån frågestunden,
har ni några frågor utöver mina svar så fråga gärna på hära så får ni svar så fort jag ser det :) hoppas ni får en bra dag ! kram på er.

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: jarå :) du kan ju säga till vilken tid de kommer upp :)

2011-06-19 @ 14:19:06
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: ♥ pinkpiercing.se - [ fotoblogg ]

svar: haha jaha, förlåt att jag inte kollade där x)

2011-06-19 @ 15:04:59
URL: http://pinkpiercing.se
Postat av: anonym

Så mycket skitsnack det går om lejon nu så borde man nästan fatta att ni inte är vänner med varandra...

Vad hände egentligen?

2011-06-20 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0