svar på frågestunder/na del 2

Hur lång är du?
1.72 men vill vara kortare, erica vill du byta längd med mig ? :(

Vad går du för linje på gymnasiet?
Går i en skola som heter Cultus, det är en vård och omsorgs skola.

Vad vill du bli när du blir stor?
I have no idea. Någonting inom sjukvården iaf. Hoppas på det bästa!

Är du höger eller vänster hänt?
Högerhänt. Hört att vänsterhänt, det ligger i släkten typ alltså dom som är det
så går det i släkten. Myt? Ingen aning.

Vad ska du göra i sommar?
Jobba, jobba, jobba, gå på dead by april me en nära vän till mig och sen jobba ännu mera igen


Tar det långt tid för dig att fixa dig en vardag, när du tillexempel bara ska till skolan?
Det tar inte alls lång tid, det som tar längst tid det är att komma upp ur sängen.

Vad är du mest nöjd & onöjd med på dig själv?
Nöjdast med är nog mina ben.
Det som jag är minst nöjd över det är min rygg/mage

Har du syskon?
Jauo en lillebrorsa.

varit full?
Gullig fråga ändå, haha men ja det har jag varit. Dock ett antal gånger :P

Rökt?
Jag är rökare så ja jag röker.


Favorit mat?
Helt klart thaimat/Asiatiskt, usch vad gott.

När fyller du år?
10 mars

Säg 3 egenskaper med dig själv
Jag ser andar/hör, jag kan vara en riktig bitterfitta (mina vänner ser mig som en varg) & jag är bra på hålla hemligheter som någon säger till mig.

vad gör du på fritiden?
typ ingenting, krogen, kompisar, pojkvännen, familjen. umgås och är social helt enkelt!

har du pojkvän?
japp sen 2 år 5 månader & 1 dag idag tillbaka, älskar han :love:


Vart bor du någonstans ?
Uppsala.

Favoritfilm?
måste vara "a walk to remember" jag bölar varje gång jag ser den.

-Favoritmat?
Som jag sa högre upp, måste vara thaimat/asiatisk mat , det är grov kärlek.

-Om du fick önska en enda sak, vad skulle det då vara?
Några miljoner kronor

-Favoritcitat?
Det som jag har i min egen header "Sometime people write the things they can't say"

-Om du fick vara kille för en dag, vad skulle du göra?
standard, skulle testa ha sex, runka och sen så skulle jag be någon sparka mig allt vad dom pallar mellan benen så jag får se hur det  verkligen känns.

-Rekommendera 3 bra filmer/böcker?
a walk to remember
last song
& a cinderella story


-Drömmer i livet?
Om att flytta utomlands och upptäcka världen.

Vad vill du bli när du blir "stor"?
Någonting inom sjukvården :)

Hur tror du ditt liv kommer se ut om 10 år?
Har faktiskt ingen aning om jag ska vara helt ärlig.

Vad har du för drömmar som du vill uppfylla innan livet är slut?
Bada med delfiner
Simma med hajar
Åka jorden runt med min kille
Flytta utomlands
Umgås mkt med mina nära & kära
Leva livet, helt enkelt.
Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi vad sött av dig.

Men nej det gör jag inte faktiskt skulle nog inte ha någon chans. Utan jag och min kära mor hade erbjudande på en studio så tog vi bilder och fick betala mindre. Men de tyckte jag borde söka till agenturer men jag tänkte vänta med det då jag redan går i skola :)

2012-05-24 @ 22:30:17
URL: http://fanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0