svar på frågestunder/na del 1

Jag glömde ju totalt bort frågestunden som jag har haft både nu nyligen och den som jag hade för ett tag sen!
Så dags att ta tag i dom och svara på de så gott jag kan! ;) eller vad säger ni ?



Hur gammal är du?
Jag är 18, jag fyllde det 10 mars nu i år

Har du planer på hur din framtid ser ut?
Vill bo tillsammans med min pojkvän & jag ska (enligt honom) vara hemma fru men vi får se hur det blir med den saken, haha!

Favorit årstid och varför.
Helt klart sommaren, precis som alla andra säger. Värmen och sådära, sola, bada, festa på stranden med polare & det bästa av allt man åker på en roadtrip med killen & pappa en-två veckor varje år också ;) sen så sommarjobbar jag ju såklart också, och det är rätt intressant med.

Om du skulle träffa vilken kändis som helst, vem skulle det vara?
Tror jag skulle vilja träffa Rihanna & hennes barn + man, skulle vara riktigt coolt faktiskt.

Drömresa ?
Ååh jag vet faktiskt inte men att åka jorden runt över ett års tid skulle tusan inte sitta fel,
vill verkligen göra det. Verkar hur underbart som helst men det lär ju kosta miljoner om man ska kunna
göra det också.

Favorit utseende ?
Förstod inte riktigt frågan om du menar på killar elr tjejer? Kan säga att personligheten gör otroligt mkt

vad skulle du tattuera om du ska göra det ?
Har ju redan två tatueringar och det är på foten (som inte är klar än) & sen mellan skuldrorna!

vad skulle du göra för 100,00 kr ?
Jag skulle nog ge lite till mamma och sen till pappa sen skulle jag antingen spara resterande tills jag flyttar hemifrån eller bjuda iväg en av mina närmaste tjejkompisar och pojkvän på en fet resa med massa festande & dansande + sola bada grilla vad man nu än gör på en tonårs-semester elr vad man kan kalla det ;)

hur lång är du ?
Rätt lång för att vara tjej faktiskt, jag är 1.72. Vill dock vara kortare,
men det är inte så mkt att göra åt saken tyvärr :(

ifall du fick vilken bild som helst, vad skulle du valt för någon ?
Vilken bild som helst? Menar du inte bil?

vilken är din favorit blomma ?
Jag är nog lika tråkig som alla andra tjejer och svarar rosor på den här frågan.
Det är väl i stort sett alla tjejers favorit blomma. Iaf en utav dom

Vilken piercing gjorde ondast?
Utav alla jag tagit sammalagt så har det nog varit naveln tror jag faktiskt, men tungan ligger inte långt
där efter på den listan om man säger så.

Vill du ha en till piercing? isf vart?
Jag har redan 4 stycken & de sitter liksom i ansiktet, men jag vill så gärna
pierca ljumsken men ingen av mina kompisar tkr det inte mina föräldrar heller så jag skippar nog
att skaffa flera piercingar om jag ska vara ärlig.

vad är det bästa du vet?
Beroende på vilket ämne, men om jag måste välja vilket är svårt så är nog det bästa jag vet
att umgås med mina nära och kära. I  vilket sammanhang spelar ingen roll, utan bara jag
får umgås med dom blir jag glad som f'n

vilka bloggar följer du?
det är helt olika, jag läser faktiskt väldigt många nya bloggar nu, inte de gamla längre. De flesta bloggarna jag följt tidigare har blivit skit tråkiga eller så har jag helt enkelt bara tappat intresse för de inte har en intressant blogg. Men kan skriva ut någon dag vilka bloggar jag läser.

kollar du in dina läsares bloggar?
Det händer att jag gör det.
Ser jag att en läsare har kommenterat någonting såklart klickar jag in påderas blogg svarar på kommentaren sen läser igenom några inlägg och kommenterar även det ifall det är ngt som väcker mitt intresse.

hur känns det att fyllt 18? & Grattis i efterskott
Det känns faktiskt rätt så skönt, slippa det hära med fråga andra om de kan köpa cigg och sådära, det är as nice ;) ändå negativa är att väldigt många frågar en nu om man kan köpa, fast nu vet man ju själv hur dryg och jobbig man var när man själv inte kunde köpa cigg i affären.


om du fick en önskan vad skulle det vara då?
Att jag vann några miljoner för med mkt pengar kan man göra det mesta, som även skulle kuna förändra mkt hos mig själv och även andra runt omkring mig. Så jag skulle önska mig några miljoner faktiskt, typ 10-20!

vill du ha någon tatuering?
Jag har redan två stycken men jag är inte klar på långa vägar ! ;) jag har en del kvar som jag ska göra.

hur många syskon har du?
Jag har en lillebror, men som ibland beter sig som min storebrorsa

hur många läsare har du oftast?
Det är helt olika beroende på hur mkt jag länkar bloggen, hur mkt jag läser/kommenterar andras bloggar och såklart hur mkt uppdatering på bloggen jag gör. Uppdateringen gör ju bloggen mera intressant än att srkiva något få inlägg per dag som jag dock har gjort den senaste tiden men det ska det bli ändring på ska ni se! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0