matte nationella, skolan dödar mig

Imorse hade vi nationella & det gick väl sådär antar jag men jag kommer verkligen inte att få godkänt det känner jag på mig men det spelar ingen roll för jag ska ändå gå om 1an igen så jag kommer få ta studenten med 96or ;( det är otroligt synd om mig! Men men jag valde det själv satt jag överlever.
Idag kommer även min älskling hem till mig & jag ska verkligen pussa sönder honom, det var så länge sen nu. Över en vecka sen jag fick mysa ner mig ordentligt brevid mitt älskade mirakel! Oavsett vad folk säger om vårat förhållande så kan jag ändå påpeka att INGEN vet om hur vårat förhållande har varit och är eller kommer att vara i framtiden så alla kan ta och hålla käften så blir jag lite glag förstår ni ! :D
Men jag uppdaterar er mera när jag kommer hem,
måste typ göra någon skum uppgift & jag slutar 16.00 !



Fylle bild på mig ifrån när jag och Nichole var hemma hos Pontus typ i vintras/tidigt i våras ! ;) usch fy blä
Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej, nu har jag skrivit ett långt inlägg på bloggen. De handlar lite om min lilla polle och om min framtid, hoppas ni gillart! :) Skriv gärna en kommentar om vad du tyckte om inlägget mm!

Tack!

2012-05-22 @ 17:17:58
URL: http://linneahermansson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv: :) Vi skulle gärna ha en till ponny, men det kostar ganska mkt pengar och hehe, vi börjar ju som sagt i 7:an snart och på den skolan vi ska börja på blir det mkt läxor och sena dagar. Så därför kommer det bli ganska skönt att inte behöva åka trött till stallet varje dag! ;)

2012-05-22 @ 18:00:22
URL: http://linneahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0