finalen om 20 minuter, har laddat upp.

Nästan precis kommit hem ifrån affären, vi handlade en himla massa tills ikväll som vi ska mummsa på om 20 minuter då finalen börjar! :P handlade även glass & läsk tills imorgon då det blir massa mys i solen med både pappa & älsklingen. Ska verkligene bli brun den här sommaren oavsett om jag kommer jobba otroligt mycket tillskillnad ifrån vad jag gjorde förra året då jag var ledig hela sommarlovet! 
Nej nu ska jag börja gögra kaffe & ta fram kakorna vi köpte till kaffet och hälla upp ostbågarna o popcornen i skålar och ta fram läsken ur kylen.
Jag älskar trevliga hemma kvällar med pappa & Toni ! ;)
Kommentarer
Postat av: roxana

Han playade mig, och skaffade en tjej samma dag vi gjorde slut!:)

2012-05-26 @ 21:21:49
URL: http://roxipenaa.blogg.se/
Postat av: saga

Sv; Jorå samma här :D Allt bra idag? :)

2012-05-27 @ 11:25:59
URL: http://saganilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0