6 kilometers promenad nu på morgonkvisten

Godmorgon bloggen! Var planerat för mig att ta bussen som går 05.49 nu på morgonen för att jag inte skulle komma försent men jag orkar verkligen inte ta den bussen så om ungefär en timme ska jag gå 6 kilometer in till bjk istället för att ta bussen eftersom det inte går någon här ute ifrån mig förens halv åtta och då missar jag bussen som jag ska ta för att komma ut till Viktoria som jag ska till idag :D Vi ska göra någon brandövning idag om jag förstått det hela rätt, eller så var det med ambulansmännen vi skulle vara idag, minns inte. Hur som helst sitter jag iaf och dricker kaffet nu som jag måste göra varje morgon & så har jag precis rökt så ska väl försöka orka fixa mig så jag orkar gå den långa morgonpromenaden om ca. 1 timme :)
I can se with my eyes when you lie to me.
Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

varför började du blogga? :)

http://fotokobran.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment

2012-05-23 @ 23:00:34
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0