min första riktiga krogrunda, hur va den?

Min riktiga krogrunda var otroligt kul alltså, I love it! :)
Jag åkte hem till sara som fixade mig och gjorde mig as snygg, dock glömde jag ta kort på hur det såg ut :( och det var ingen som tog kort heller på krogen, alltså vimmel fotograf. En annan gång kanske.
Iaf så åkte sara o jag in till stan och käkade kinamat, jag dog lite lagom sådär efteråt, usch vad mätt jag blev! Sen var det dags, jag mötte Sanna och maja, sen mötte vi upp Cicci & vi festade på galet mkt inne på saluhallen. Där är det egentligen 21 års åldersgräns men vi fick komma in iaf. Jag citerat vakterna "klart ni ska fira era 18 års dagar på uppsalas bästa nattclub" så vi fick komma in med ett jävla leende på läpparna :D sdå underbart kul var det.
Sanna bjöd på första drinken & den var underbar, sen senare blev vi bjudna på shottar och på en drink till utav en kille som heter Erik som kände Sanna & Cicci. Fett snäll!! :D
Vi festade dansade så gott jag orkade, drack drinkar va sociala och hade as kul, det hade helt klart jag iaf! Dit ska jag verkligen igen någon dag. Troligen när jag är 21 men vem vet, man kanske kan flirta in sig tidigare haha. Time to go ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0