till dig mitt hjärta, jag älskar dig.


Jag kan inte med ord beskriva hur mkt jag älskar dig mitt mirakel.
Ingen kan ta den känslan ifrån mig, ingen kan ta mitt hjärta ifrån dig. Vi har båda gjort misstag, men vem är perfekt? Vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans med varandra. Blod svett och tårar, men oavsett vad har jag haft dig närmast mitt hjärta i ur och skur.
Det har varit slut mellan oss, men vem bryr sig?! Inte jag.. Folk får klaga, folk får snacka men det är vårat förhållande, det är vi som bestämmer & jag älskar dig Toni Classon Kalliomäki. 2år, 2 veckor & 3 dagar nu på dagen har vi varit tillsammans och som sagt det har varit 29 månader med blandade känslor, misstag, kärlek, tårar, skratt, minnen, ja i princip allt som två själar kan dela så man bli ett tillsammans för det är just vad jag är med dig älskling. Vi två, vi är ett.
21 december 2009 , blev du och jag ett emot världen och nu i dagens läge kan jag inget annat än älska dig med hela mitt hjärta. Du är killen som verkligen fångat mig med storm och verkligen visat mig vad kärlek är. Du har mig fortfarande kvar efter alla snesteg som jag tagit och gjort. Det är helt otroligt. Ibland undrar jag för mig själv om jag verkligen är värd dig men varje gång jag frågat dig
har du sagt att jag är ditt allt och det är min bekräftelse ifrån dig, att du älskar mig.
Har hört av många att vi är sjukt söta tillsammans, frågar när vi ska ha barn tillsammans och ja, det är dig jag vill gifta mig med, det är dig jag vill skaffa barn och bostad med. Ingen annan. Dig!
Jag älskar dig - Toni Aatos Alexander Classon Kalliomäki, min egna lilla joker.
massa gamla bilder på oss två, (klicka på de små bilderna för att få se dom
i ett större format) :)
Kommentarer
Postat av: allibrall

så söta bilder c;

Jätte fin blogg!

kramis ♥

2012-06-07 @ 19:52:11
URL: http://allibrall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0