Jag avslyr praktik. Vecka 9-13, suck..

Sitter just nu och har mailat en av mina lärare angående min praktik som börjar på måndag ;( jag såå orkar inte börja jobba inom hemtjänsten! Kommer få cykla till alla... Min kondition kommer svika mig riktigt jävla hårt. Det är jag mer än 100% säker på.
Men i alla fall, så jag har mailat henne och bett henne om min handledares nummer. Glömde bort det igår att jag skulel höra av mig och när jag skulle göra det idag så hade jag varken nummer eller mail,
så nu sitter jag och väntar på svar från henne.
Hoppas det inte är för sent att ringa/maila dem imorgon bara, fast jag börjar på måndag?
I sånna fall så är jag verkligen illa ute & sitter i klistret :( ... Fast det mesta löser sig säkert!
Nu ska jag ta en cigg, sen ta tag i städningen i mitt rum, byta laken m.m i sängen. Senare emot 10-11 kommer världens sötaste hit till mig & han har med sig GODIS ... nomnom..
Gammal bild på oss sen sommaren 2010 :D
Ni missar väl inte min frågestund, i inlägget precis nedanför detta! :love:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0