Första praktikdagen avklara

Första praktikdagen avklarad! Trött som fan :( jag måste gå upp 04:50 varje morgon för att min buss går en timme senare så jag hinner till praktiken. Idag iaf gick allting bra, min handledare för dagen var as härlig :) dock så ska jag inte ha henne mera för hon ska utomlands på söndag, så jag ska ha en som heter Fredrik & Mino istället. Kom iaf hem för 45 minuter sen jag fick skjus utav pappa hem, skönt det så slapp jag vara på stan ensam till halv 5 o vänta på att bussen skulle komma.
Det som står på listan idag är väl städning som det ser ut & bädda rent i sängen, sen kan ni ju skriva upp att jag ska sova. Sova som en sten alltså ! Dags att svara på kommentarer, Uppdaterar senare !  :love:



2011's skolfoto får stå för detta inlägget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0