pass på dig snuttan, you are to much

rubriken har inget med detta inlägg att göra, jst told you :love:

Tjena snyggingar ;) hur är läget? Jag mår iaf as bra. Sitter hemma hos min likmask & morot Angelica. Håller på att grejar lite granna med hennes hår, sen är det min tur. Hon ska göra lines på mig igen idag. As snyggt är det!
Ja vad händer mera idag? Jo jag ska troligen till krogen ikväll igen tillsammans med en killkompis som ska bjuda mig, fast vi får väl se hur det blir för karln verkar inte svara när jag ringer :( troligen sover han! Han brukar göra det vid denna tiden på dagen. HAHA !
Annars har jag ingenting planerat om jag ska vara ärlig faktiskt, utan annars kommer jag nog ha en liten mysig kväll med Angelica om inte det blir krogen, för att senare åka hem igen till pappa.

OKej, detta är egentligen ett rätt värdelöst  inlägg men vafan vem bryr sig! Skriver mera senare.
love you all :love: :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0