I'm a fighter, and you are?

Jag har ställt upp för dig i väder och vind. Du har fått sova hos mig när du inte har haft någon annanstans att ta vägen. Har smsat / ringt dig när du har velat det för du har behövt prata. Men vad tjänar det till? Känns mera nu i dagens läge som att jag har gjort allt förgäves. Det är du som har kallat mig bästavän & syster men sen har du helt plötsligt inte tid längre när jag vill ringa dig eller ber dig ringa mig när jag mår dåligt. Vad är det för stil? Vet vilka som jag har där när jag behöver dem, jag trodde du var en av de men vad ska jag tro nu tycker du ? Du visar mig ju ingenting tillbaka, känns som jag bara får ett knivhugg i ryggen av dig..
Vill bara ha tillbaka allt som det var förut! Kan någon ge mig det?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0