behandla folk som du själv vill bli behandlad

Jag är så grovt besviken på dig!
Vill inte göra mig olycklig på dig för min käraste väns skull.
En sak kan jag lova dig, lägger du inte ner blir jag olycklig på dig.
Stilen du använder dig utav är inte acceptabel.
Det är du som kommer förlora fler & fler vid din sida!
Alla kommer upptäcka hur du beter dig.
-
"Behandla folk som du själv vill bli behandlad"
I så fall borde du verkligen tänka på hur du behandlar folk runt omkring dig innan du säger sådär,
för behandlar man dig på samma sett fuckar du ur men det är vi som kör efter dina regler gumman.
Så du borde verkligen inte klaga!
Just told you sweetheart ;)
Kommentarer
Postat av: e v e l y n a

du glömde lägga upp länkbytet idag :(

2012-04-09 @ 23:12:30
URL: http://nattstad.se/evelyna
Postat av: Devin

Håller med dig i det du skrev, det är inte föräldrarnas fel

2012-04-09 @ 23:27:49
URL: http://finest.se/devin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0