Think about what you have and can have, not on what you lost! ♥

Jag slutade för ungefär 3 timmar sen och sitter bara
i datasalen o degar.
Findus kom precis in i datasalen & satte sig vid
datorn precis som vi inte har gjort
det hela dagen liksom ?!
Pappa slutar om 30 minuter då kommer han och
plockar upp oss två sen åker vi till bjk,
fast innan ska jag övertala han o köpa en dr pepper
till oss två. Hoppas vi får :)

När jag kommer hem sen ska jag fråga pappa om
jag kan låna hans kamera och fotografera
lite granna lr om jag måste ta min lilla
sketna kamera.
Kan ju inte använda min systemkamera än för har inget
minneskort men man kan ta kort ändå men vi har inte
den sladden man måste ha för att ladda
in bilderna till datorn, vilet suger!
För det blir as snygga bilder med den kameran alltså... Grr

Sen kommer jag antagligen att dra på mig bikinin
och lägga mig ner på gräset och sola/läsa
boken jag började på igår.
Medans man väntar på svar om Findus åker in till bjk elr inte! :)

Vi hörs senare, då kommer tävlingen igång med.


Kommentarer
Postat av: E M M I E ღ

sv; Hejhej :D

Allting bra med mig, själv?

Kram :)

2011-05-12 @ 16:15:13
URL: http://therockgirl.blogg.se/
Postat av: E M M I E ღ

sv; Tack så mycket :D Ja, den blev lite låg. Hade en dålig kamera :)

Ska försöka göra en videoblogg imorn med min videokamera så blir det nog bättre ljud :)

Idag har det inte hänt nånting, har typ pluggat järnet till två läxförhör imorgon :)



Kram.



2011-05-12 @ 18:37:44
URL: http://therockgirl.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Allt bra med dig bruden? :)

2011-05-12 @ 18:43:12
URL: http://mestamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0