Svetten rinner , jordiga händer , smuttsig i ansiktet

Jag är hårt arbetande tjej tillsammans med Findus, Helena & Nicke.
det vi har gjort hittills är ;

- Gräva marken jämn på ett ställe (vi hittade potatis så det har vi plockat)
- Bära iväg stockar som ska huggas till ved.
- Flyttat hela trallen dit vi gämnade ut marken och ställt dit trädgårdsmöblerna igen.
- Rivit deras såkallade vedbod som dom som bodde här tidigare byggde på något konstigt vis, satt den har vi tagit ut agritioner på nu. Skönt !

Så just nu är Findus uppe hos sin farsa och rensar poolen för det är inte bara jag som ska i , hon o jag ska bada bara för att vi är så varma och svettiga och sen kan ni räkna med att vi slänger oss i duschen. det är 12 grader KALLT i poolen men det ska hållas.

Nu ska jag ut och hjälpa till med mera saker , jag venne än vad men får fråga chefen (helena) om vad som ska göras, så vi hörs ju senare. Ska försöka fixa in videosarna antingen ikväll OM jag åker hem eller imorgon jag får se, jag kan inte lova någonting än!

Hare bra tills vidare :D

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jätte fin blogg!

Kika gärna in på min och lämna någon kommentar på frågestunden :-)

Kram!

2011-05-07 @ 16:35:34
URL: http://nathaliietheander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0