Sorry for bad update



Förlåt så mkt för dålig uppdatering men det ska bli ändringar på det. Jag ska göra massvis med inlägg till er idag och dessutom ska jag ju ta ut några semifinalister till fototävlingen men jag har fortfarande inte fått sett bilderna så om ni vill bli uttagna måste ni adda min msn så jag kan få dom
eller skicka dom på min mail, det funkar lika bra det !

Igår va det ju semifinalen del 1 på eurovision song contest (massa stavfel där) men norge gick inte vidare vilket jag tyckte va konstigt. På torsdag kommer ju sveriges snygging Eric Saade försöka komma in till finalen kommer han inte med så kommer jag börja gråta lr någonting.. :( han ska ju liksom va med ? hallå  vi är sverige liksom eller vad säger ni ? håller ni tummarna för Saade imorgon klockan 21:00 på ettan ?!
det ska åtminstonde jag göra tillsammans med pappa som igår.



Juste idag kommer älsklingen också.

Fast nu måste jag avrunda här för mamma kommer ringa vilken
sekund som helst o så säga att hon är utanför skolan för att plocka
upp mig.
Så jag kommer slänga in inlägg när jag kommer hem tror jag :)

hörs senare

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej!



Jätte fiin blogg!Följa varandra på blogglovin?? länk byte?

2011-05-11 @ 13:32:09
URL: http://minitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0