Snabb fotografering med Findus på hennes rast

Fotograf ; Findus
Modell ; Jag
Redigering ; Jag









Fotograf ; Jag
Modell ; Findus
Redigering ; Findus












Det va dom bilderna som togs idag.
Rätt så nöjd med dom och Findus blev väldigt bra på bilderna, visst vart hon ?

Min pappa slutar iaf 15:30 och som det ser ut nu så kommer Findus stanna tills han slutar för att hålla mig sällskap, söt hon är (om hon nu gör det annars är hon dum). När pappa kommer ska vi till Rusta eller Gränby eller eventuellt båda ställena sen innan vi åker hem ska man ta en sväng förbi mamma för att hämta kläder som jag kan ha med mig till Sthlm imorgon för jag stannar nog där över helgen efter rättegången.

Nää nu ska jag dra med Findus ut på en cigg och troligen lite mera bilder på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0