Ny hårfärg på G om någon timme. Vilken ? Ah det får ni allt ta och vänta på tills bild kommer upp förstår ni.. HAHA



Morsning på er, just nu sitter jag i skolan & väntar på att Findus ska sluta så man kan börja dra sig ner emot stan och köpa hårfärg. Många vet redan vad jag ska färga för något men för dom som inte vet så kommer det bli en stor överaskning och en ganska stor chock för vissa ;)
Känner mig lite busig nu !

Efter jag färgat håret ska vi dra tillbaka till stan igen och träffa folk sen blire åka hem och eventuellt sova i några timmar tills man ska upp imorgon och fira studenten med älsklingen hans brorsa findus dennis och allt möjligt folk som man träffar på stan. Helt sjukt underbart va skönt !

Och för er som vill va lite svartsjuka så har jag en veckas lov nu dåra mohaha så jag har bara 1 vanlig skoldag kvar sen så äre bara latch dagar och sommarlov nästa fredag, hur soft är inte det? :D

Kommentarer
Postat av: V e v v z

jag har med sommarlov nästa fredag =D

2011-06-01 @ 09:14:46
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0