Man kommer inte långt i livet på lögner, håll dig till sanningen så löser sig det mesta

Sitter nu i skolan, slutade 13:40 men måste vänta på Findus
för vi ska ta samma buss ner på stan.
Sen ska jag bara hem och lägga mig i sängen och tänka, tänka på vafan
det egentligen som händer.

Det mesta verkar uppklarat iaf, tack & lov.
Men jag är fortfarande förvirrad & vet inte riktigt vad jag ska göra,
men sanningen kom fram och det visade sig iaf vara stort missförstånd
bland några och så vart jag inblandad i det hela på något
vänster men det är uppklarat nu.
Iaf en del av det !

Nu ska jag iaf typ inte göra någonting så jag ska kolla vidare o
snacka med en person på facebook nu och planera lite granna
inför en helg som kommer här ganska snarast.
ska bli väldigt nice

Btw: nya bilder kommer komma, lovar. imorgon ska findus ta med sig
kameran och vovven till stan så ska vi fotografera lite granna. så någon
bild kommer ni iaf att få, hoppas jag! :)

Kommentarer
Postat av: SofiaLejon'

jaså, vad vare som var kul med de där nu da..

2011-05-17 @ 14:22:56
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0