Lev livet, ni lever bara en gång !

godmorgon era muppar och ni andra
sitter just nu hemma hos findus och har nästan precis vaknat, en timme sen kanske ?
så nu sitter pettter&niclas + helena och typ grejar med någon lampa
som dom ska ha i sitt nya hus, findus alltså.

Gårdagen va underbar älska findus , niclas o petter alltså.
vi drack några bärs och delade på det lilla jägern hon findus hade kvar och det räckte till
alla tro mig men fan va kul vi hade.
efter ett tag så drog vi hem till petter och niclas o hade filmkväll.
findus och jag lyckades flirta till oss massage i över 2 timmar, UNDERBART!

dagens planer vet jag inte hur dom ser ut
men enligt findus ska dom slänga mig i poolen och det lät som en bra
idé för henne men för min del så njaaaa tror inte det..

Nej men vi ska nog hjälpa helena med trädgården idag senare ikväll
kommer jag nog åka hem om jag ids sätta mig på en
buss utan att somna liksom.
Att kriga om fotplats med nicke i sömnen är inte den bästa precis,
jag tror fan jag har 100 blåmärken på mina smalben :( tyck synd om mig nu va ?!

Aja men nu ska jag sluta babbla och typ ta en kaffe till
jag känner att jag inte är vaken än.

JUSTE , jag glömde jag filmade rätt så mkt igår så senare  någongång kommer ni att få filmerna UNDERARA FILMER säger jag er ;) ni kommer skratta, helt hypra människor alltså!

Aja hörs senare. Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0