Jag vandrar & vandrar men det känns som jag går samma väg om och om igen, hur ska det sluta ?

Godmorgon, har ni sovit gott ? Det har inte jag..
Har vridit och vänt på mig hela natten & jag vaknade i fotändan, hur fan sover jag?
Just nu sitter jag och äter "frukost" kladdkaka & ett glad mjölk.

Pappa håller på att  göra sig klar och när han är det ska vi åka till macken för att handla en kaffe till mig och två läsk en till mig o findus sen ska vi hämta henne vid skolan ungefär vid 12 tiden och sen åker vi emot sthlm. Utanför tingsrätten kommer Toni,Tim & Freja vänta på mig så ja kommer ha älskling, pappa och tre fina vänner där vid min sida.. Hoppas det går bra!

Sen vill jag säga en sak till den det handlar om ;

Förlåt så mkt för det hära..
Jag skulle aldrig ringt, va inte meningen men jag handlade som man ska. Poliserna ser mig som en liten hjälte har dom sagt under förhör men jag ser mig som en svikare.. Inte meningen att det skulle bli såhära och nu när jag ser dig idag kommer jag ha svårt att se dig i ögonen efter detta, jag hoppas du kan förlåta mig, du är en fin människa!
Vi saknar dig här i Uppsala, jag och så många andra också.
Även om ja inte känner dig så fruktansvärt bra så har vi några minnen sen stantiden på nätterna m.m och dom va underbara.
Men du ska veta att jag är riktigt ledsen över det hära, så förlåt mig..



Freja , Tim & Jag förra sommaren..
Denna bild får stå för detta inlägg!

Kommentarer
Postat av: johanna'//

Jätte söt blogg! Verkligen, ta en titt på min och min kompis också är du snäll :)

2011-05-27 @ 12:14:39
URL: http://neveralone.webblogg.se/
Postat av: Blondie bitch! ♥

lycka till där borta^^

2011-05-27 @ 15:26:18
URL: http://fellik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0