In the town now.

Nu är jag hemma hos killarna.
Vi har käkat och just nu har dom nhl tungering men jag är inte med
jag pallade inte, jag nöjer mig med att sitta och titta på
eller sitta här vid datorn :)
Toni visade oss en video som Valle i hans klass visade honom idag
och den fick danne, teo och tim att få kväljningar och mig att spy två
gånger.
Fyfan säger jag bara ! så äckligt alltså usch verkligen..
Senare ungefär vid tio halv elva kanske vi ska dra till vallen
och träffa moa, jeppe, gabbe, tova och mathilda men
vi får se om vi orkar.
Det är ju ganska sent och det tar ett tag att åka
dit också om man säger så. Så vi får se :)

Men nu måste jag dra,
vi hörs senare love
Sofie !

Kommentarer
Postat av: Amanda

haft en bra helg? :) kram

2011-05-23 @ 10:16:36
URL: http://soere.blogg.se/
Postat av: maria

tävling på bloggen! tävla om en tandblekning :) kram!

2011-05-23 @ 20:38:48
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0