I'm back now.

Hej på er igen, nu är det söndag och idag fyller killarnas pappa 52 så grattis till honom :) vi har precis käkat lunch så nu är jag proppmätt och vi ska äta igen klockan 3 för då kommer deras system farmor och mormor för att fira teo :). Helgen har vart rätt så chill men ändå inte, fast man ska se framåt inte bakåt i tiden.
Idag ska jag hem också, jag åker hem sent ikväll hem till mamma tror jag och jag vet inte när jag kommer kunna lägga in bilderna för mammas minneskortläsare är borta tyvärr :(
Men jag försöker så snabbt jag kan.
Nu måste jag dra för jag ska hjälpa till att städa lite granna, för just nu är Tim och Toni "småttingar" haha, söta pöjkar. Vi hörs senare , hare bra under söndagen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0