I miss that time when everything was so easy.

Lördag :
Jag och Toni åkte hem till rebecca efter melodifestivalen, sämsta låten vann men Eric kom ganska bra, en stabil 3a faktiskt. Men vi kollade på film och myste ner oss i sängen med rebecca sen somnade vi på golvet på madrassen som om vi vart slagna i huvet med en träklubba. Vadå trötta ? :)
-
Söndag :
Vaknade fett sent typ två tiden och vi gjorde i stortsett ingenting under dagen men sen kom rebecca o jag på att vi skulle åka til affärn innan det stängde så vi drog dit men när vi kommer dit så ber mig findus komma till henne så jag ringde pappa o bad han hämta mig o köra mig till henne.
När jag kommer dit så åker vi upp till gropen och åker runt lite granna där på hennes fyrhjuling och pratar lite om olika saker och sen åkte vi tillbaka hem till henne så jag kunde ta bussen tillbaka till bjk där rebecca hämtade mig på moppen. När vi kom hem hit igen så kollade vi film sen somnade vi.
-
Måndag :
Idag har inte heller mkt hänt men vi gick upp rätt tidigt ut med hunden sen skulle vi äta upp tacosen som vart över ifrån igår men gräddfilen och tacosåsen va slut så jag åkte till affärn med rebeccas moppe och handlade det sen käkade vi. Älsklingen åkte hem också vid halv två så han är väll hemma snart i Stockholm antar jag :( saknar min pluttis. Stackarn va sjuk i morse när han skulle upp till bussen , men han sa att han frös men han va skollhet så jag tror han hade feber o han snorade som fan..
-
nu ska jag hjälpa rebecca att städa och senare kommer pappa o hämtar mig då ska jag städa klart mitt rum o sätta upp lite saker på väggarna tänkte jag :) så vi hörs senare då. och då ska ni få se hur min vägg kommer se ut vid min säng, snyggaste väggen ever kommer det bli.

Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0