I don't know who I am



Sitter just nu med en ost och skink paj medans jag lyssnar på musik
o tar paus ifrån städandet.
Jag har hela mitt rum kvar & MASSVIS med disk , men jag ska bara ta
besticken och tallrickarna sen tar pappa glasen och muggarna o det
som finns kvar. Rättvist tkr jag!

Mitt rum står på tur efter pausen och då ska jag storstäda så mkt jag
orkar. Snart lär Toni vara här också, tyvärr kommer inte Tim idag
men jag tror han kommer imorgon.
Iaf så sa Toni ! :)

Senare ikväll kommer nog  jag och toni ta kvällspromenad hem
till Rebecca ändå med skräckisar
så det blir en mysig filmkväll ! :D hoppas jag på.

Kommentarer
Postat av: jessica wallin. ♥

sv; haha, gjorde jag? :o

de har inte jag vetat om faktiskt xd

men skicka länk till inlägget där jag vann :)

2011-05-15 @ 11:11:22
URL: http://jesssicawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0