Grönalund , super fuskit!

Nu är det såhära att jag är avundsjuk på Tim & Toni som är på grönan :(
Fast dom + jag findus petter niclas och ev lejon (?) ska dit
i slutet av månaden.
Kommer bli super kul, jag längtar redan efter den nya som heter Twister
och killarna har redan åkt den :( ännu mera orättvist!
jag vill liksom också!



Nu iaf sitter vi och väntar på att någon av Toni elr Tim ska höra av sig till mig
så jag ska kolla läget ifall dom ska komma
hit eller om dom ska stanna i sthlm ikväll, venne hur det blir ..

Vi sitter iaf och snackar iaf nicke , jag , findus och helena.
Vi ska snart grilla men jag vet inte vad som står på
menyn men gott ska de bli.
Och sen åker jag nog hem senare om inte Toni elr Tim hör av sig och säger
hur dom ska göra..
Ingen lust att sitta och vänta på att dom inte hör av sig eller kommer
så isf åker jag hem :)

Men nu ska jag dra och hjälpa till lite granna med maten ifall hon
behöver hjälp med någonting!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oki! Hihi jag var också på grönan ;D

2011-05-07 @ 22:06:17
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0