Godmorgon Sverige

Godmorgon, ligger nu i sängen och är nyvaken.
Stannade hemma idag för jag vaknade med ont i huvet och jag är hes :(
så jag valde att stanna hemma idag, men imorgon är det skola igen. Har
omprov jag måste klara så idag blir det plugga på det så man klara det
dära G:et i engelska som jag suktat efter hur länge som helst.
Annars blire sommarskola, för jag tänker inte gå på uven ett år till, jag vägrar.
Vill gå på större skola och ta studenten.

Men iaf, jag känner att jag ändå behöver komma ut lite granna så jag måste
ta en dusch och sen sätter jag mig i trädgården och äter frukost
hoppas på att det blir bättre med huvudvärken också.

btw: dagens blogg tar jag ut idag ist, va bara 2 som anmälde sig igår så jag tar
ut vinnarna idag ist så hinner flera anmäla sig!


Vi hörs senare, love ! ;)
Kommentarer
Postat av: felicia

svar: jag skrev vad som hände under videon? :p

btw, din nys design är så sjuuuukt snygg ! <3

2011-05-25 @ 13:15:09
URL: http://fubzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0