Förlåt för igår, men lovar att bättra mig idag!

Hihi förlåt för att jag inte höll vad jag lovade igår :( usel jag känner mig men jag satt faktiskt igår ute med pappa och gjorde matte på en filt medans vi pratade på om allting samt drack kaffe och tog lite kort, iallafall pappa på massa moln typ så jag hann inte med så mkt igår.
Sen när jag kom in skulle jag städat rummet men jag fastnade i en bok som jag börjat läsa så jag vart ner drogad i den istället för att göra vad jag skulle ha gjort som att ge er inlägg och städat rummet.
Senare fram emot kvällen kom ju Toni & då vart det massa mys med honom eftersom jag saknat min pöjke men idag kommer det komma lite mera , jag ska göra tidsinställda nu faktiskt som ni får över skoldagen mellan 10:00-12:00 för det är bara två timmar som jag går idag , fyfan så skönt faktiskt!
Fast tyvärr kom jag hit 08:00 så jag är
TVÅ TIMMAR TIDIG igen, men det är bara för att jag är hos pappa då åker jag ju in med honom som ni kanske redan viste.. :D

Btw ; Fototävlingen har fått 3 deltagare som har skickat bild också, vill ni fortfarande vara med och anmäla er så gör ni det ---->HÄÄÄÄÄR<---- för jag tog aldrig ut några igår så ni har chans att anmäla er också :) så kom igen anmäl er dit så tar jag ut semifinalisterna när jag kommer hem ifrån skolan igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0