Förklaring på dåligt uppdaterande & en BILDBOMB , kolla in och kommentera för fulla muggar

Jag tänker inte säga så mkt om helgen utan jag låter bílderna tala
och jag kan säga förlåt för dålig uppdatering.
Men killarnas dator har typ stängt ner blogg.se hela tiden, trodde
först det va sidan men det va deras datorn , sur jag vart ! -.-
Men nu är jag hemme efter en lång träning , fan har ont i armarna nu som fan.

Men åter till mig helg..

Lördag;

Killarna och jag bestämde oss för att åka in till stan och där
träffade vi på Rebecca Edenström & Felicia Kyller.
Senare kom deras polare Jonte.
Ida och hennes kompis Klara kom förbi en snabbis och sa
hej också :) Saknat'na.
Sen bestämde vi oss helt random att vi skulle åka till
Fridhemsplan och bowlade,
fyfan det va awesome och bilder därifrån vart det
såklart också och jag lovar ni ska få hela rubbet nu
från besöket på donken tills vi drog hem ifrån bowlingen ;)

Stan bilderna ;













Bowling bilderna;
































Söndag ;

Då va det RIX FM festivalen och det va inte världensbästa :(
jag hade förväntat mig någonting annat..
men ja fick se eric saade live och jag tror inte jag skrek
så mkt den kvällen som då.
Filmnade honom också men tyvärr så sjunger jag med och
det hörs ganska så bra :( men jag tänkte lägga upp den
videon imorgon när jag kommer hem ifrån skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0