En jävla massa drama , hela tiden..

Godmorgon nu sitter jag i skolan i datasalen med Kajsa
och jag ska snart följa med henne ut så hon kan röka !

Jag är sjukt trött idag, sov inte mkt under natten. La mig vid 1 tiden & det hände en
del grejer och jag ställde upp för en vän i natt + så hände lite mera saker inom det
som berörde mig framförallt & personen i fråga.
Så jag har ba tänkt på det under natten och knappt sovit någonting! :(

Hoppas allting löser sig & jag hoppas verkligen att du tar ditt förnuft till fånga
och tänker på vad du säger innan du säger någonting.

För övrigt så är jag bara förbannad och besviken just nu men som sagt hoppas
h*n tar förnuftet till fånga & tänker på vad h*n gjort/sagt..


btw: *om en annan person än det i inlägget* - du är verkligen förändrad som person,
vart är personen jag lärde känna egentligen ?! Herregud säger jag bara vafan händer
med allt och alla i det hära sketna landet.. ?

Kommentarer
Postat av: SofiaLejon'

Antar att det är mig du skriver om, skriv det ist o sluta va så hemlig isf! Stå för vad du säger/skriver.



För du är inte den enda som tycker att jag förändrats nu.

2011-05-17 @ 18:20:27
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: SofiaLejon'

sv: dåså! då var det avklarat. Tyck så om du vill å eftersom att alla snackar om det så är de nog ändå inte så svårt att gissa när du skriver så. Plus att "detta handlar om en annan person..."

2011-05-17 @ 22:58:47
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0