Du vet inte vad du förlorat förns du tappar det..

Kollat klart på narnia nu & käkade halva salladen resten sparade jag
jag vart sjukt mätt på halva bara, otroligt kan inte äta så mkt längre förens jag blir mätt eller illamående
(och mamma jag är INTE gravid, det är högst omöjligt så säg inte att jag är det för då skriker jag!!) men nu ska pappa och jag spela en omgång skipbo och äta mera kladdkaka.
Vadå mera ? Vi har inte börjat än ;) hela kvar, myms!

Imorgon eller snarare idag så ska jag på rättegång i Sollentuna som ligger i Stockholm och jag är redan nu nervös över vad som kommer frågas m.m under tiden jag sitter där och alla stirrar på mig.. Usch jag vill gömma mig..
Men är det någon som vet varför det inte är bra att svära eden ? Toni sa att hans lärare sa till han att det inte va bra att göra det men ingen av oss vet varför..
Har ont i magen nu när jag skriver detta :( kan någon byta plats med mig för en dag ?


Men jag uppdaterar er imorgon innan vi åker.
Godnatt älsklingar.
Love and hugs from Sofie ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0