Ännu mera nytt i bloggen, checka in och se efter vad det är!

Här nu igen och jag har inte mått så bra och jag mår inte heller speciellt bra.. Och jag kommer troligen inte ta upp det speciellt ordagrant varför men dom flesta kanske kan räkna ut det och någon enstaka vet om varför också. Men nog snackat om det nu !

Ser ni btw att jag har fått en informationsruta nu ? om inte så ser ni den där --->

Alldeles snart ska jag och pappa äta väldigt sen middag och kolla på narnia filmen 3 och som middag får jag en sallad och sen efterätt ska vi dricka milkshake igen och äta kladdkaka, mumms.
Det känns som jag ska gå upp några kilo till idag..

Men vi hörs senare, jag måste göra bild på mina närmaste också..

Love Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0