2 timmar försenad till skolan men här ändå !

Sitter just nu i skolan och jag kom ju inte lite försent heller...
Jag vaknade av Toni&Tims klocka fast jag skulle upp en timme tidigare än dom, så jag vaknade när mitt tåg ifrån Solna gick *hurra* men nu är jag i skolan, bara sådär 2 timmar försent ungefär duktig jag är :p

Jag sitter just nu och gör ingenting men efter rasten så måste jag göra matte är det tänkt eller så går jag in till vanja och hämtar mina engelska böcker, jag vet inte riktigt än.
Får se vad jag pallar, om jag orkar räkna nu eller om jag orkar tänka ... Hmm klurigt det dära!

Nu ska jag kolla runt lite mera och sen ska jag försöka dra med mig Findus ut på en cigg, hörs senare läsare :) jag ska försöka lägga in bilderna också så ni kan få några st av alla typ 100 bilder jag tog under helgen på allt o inget. Hare bra tills vidaree ! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0