Världens sötaste pojkvän, japp det har jag.

Älsklingen kom hem till mig för kanske 1 timme & 30 minuter sen
vi hoppade direkt in i duschen för jag ville duscha och försöka få bort mitt illamående
som jag har haft nu under dagen :(
Idag har jag bara pluggat och ingenting annat somnade en snabbis på soffan men
jag orkade mig upp sen och gjorde det jag skulle.

Toni kom idag ist för han kunde inte komma på torsdag han har match då :( men
idag kom han med en stor bukett blommor , såååå söööööt han är & så gav han
mig 100 kr som jag ska lägga ner i min sparkassa till spanien.
Hur gullig får man egentligen vara?
Älskar min sötnos.



(klicka på bilderna för se större format)

Nu ska jag göra ett av mina mattepapper som min lärare gav mig idag & sen ska
jag ta en semla eftersom det är fettisdagen idag.
MEN
Det är ju internationellakvinnodagen idag också, lite fusk vi har en dag och killarna
har resterande av dagarna ?! orättvist eller vad..

Fast nu måste jag stänga ner för annars kommer jag aldrig komma igång med det jag ska göra och imorgon har jag ju som sagt var Engelska prov så önska mig lycka till på det :) ska nog gå bra.
känns som det nu iaf så jag tror faktiskt det.

Godnatt på er.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0