Vår bilder på G

Nu är jag hemma och jag är på as bra humör , varför ? Ja det vet jag inte.
Pappa hämtade mig iaf vid halv 2 tiden typ och då drog vi till donken som ligger nära min skolan och käkade lite där sen drog vi hemmåt och här sitter jag.
Pappa sitter ute i träfgården och dricker kaffe tror jag och jag funderar på att göra honom sällskap faktiskt ;) fast sen efter det ska vi ner till sjön och fotografera lite granna är det tänkt.
Hoppas på att det blir några fina och bra vårbilder, hoppas pappa tar lite kort på mig med som jag kan lägga ut till er läsare, lite tråkigt med bara natur bilder kanske ? :)

Jag uppdaterar er senare med bilderna. Kram på er !



btw; ställ några frågor i min frågestund klicka
HÄÄR för att komma dit

Kommentarer
Postat av: elin

åh vad kul! :D

2011-03-28 @ 15:11:48
URL: http://elinbostroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0