Svar på tal

Anonym om Dagens diss går till oss ungdommar:

Tekniken har gjort att många på sjukhus kunnat överleva efter svåra skador. Teknik har gjort att polisen har kunnat arbeta mycket bättre. Tekniken har gjort att bilar är mycket säkrare.
Bit inte den hand som föder dig unga dam, utan tekniken hade världen sett mycket mer annorlunda ut på ett dåligt sätt.

OBS: lär dig stava till elda inte "älda" ;)

Svar ;

Jag vet att tekniken har räddat många och att den är bra men nu snackade jag faktiskt om mobiler, datorer och tvapareter om du nu har läst texten.
Jag har inte nämnt nånting om sjukhusmaniker som räddar liv m.m , utan hur mobiler datorer och tvaparater har förändrat dagens ungdommar. Och som en annan sa i en kommentar det är posetivt också såklart men nu valde jag att skriva om det negativa om dom tre sakerna :)
och att jag råkade skriva älda ist för elda är väll ingen bigdeal, råkade stava fel men vem gör inte det liksom ?! ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag inte gjort någonting förutom räknat lite matte och försökt vila bort min huvudvärk & mitt illamående.
Jag vet inte vad som är felet men jag började frysa igår medans pappa satt och svettades och han kom in i mitt rum och sa att det va super varmt här inne fast jag frös ?! Men jag vill inte bli sjuk :( usch hemska tanke, måste jobba så jag klarar allting i skolan så jag kommer vidare till ett riktigt gymnasie.

Fast hur som helst så idag ska jag iaf svara på alla frågorna som ni ställt till mig. Det är många liknande frågor & jag ska försöka formulera dom så ni får svaret ni vill ha.
Nu måste jag gå och lägga mig igen för att vila magen :( har fruktansvärt ont,

hörs senare
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0