Sliten chey efter den långa dagen

Morsning korsning på er alla läsare :)
Nu sitter jag här ny dsuchad och håller på att svara på alla logginlägg som det står grattis på,
jag kan ju säga er att det är över 250 st som skrivit grattis.
Omtänksamma vänner jag har , visst ? :D

Iaf min dag har vart ganska bra. Mamma körde mig till skolan så jag käkade frukost med Vallentina sen flöt dagen på och jag stannade till typ tre i skolan fast jag slutade 12:00 men jag brukar ju stanna kvar.
Sen drog Frida och jag på stan och käkade lunch elr vad man ska säga och det vart gyros helt underbart va gott sen åkte hon hem :( så jag träffade karin och madde så jag va med dom ett tag.
Vi tog en fika o sen kom Felix Berglie ifrån Sthlm & Gabbe o snackade lite garnna med oss :D
åååh vad jag saknat felix, så vi har bestämt att träffas snart igen.

Efter det drog jag hem och la mig i sängen och verkade sloknat men vid tio över sju ringer min klocka och säger åt mig att jag ska byta om till träning så jag byter om och springer ner men det visar sig att A-laget har lagmöte uppe på kanslit så vi va 6 personer som tränade idag
så det vart två små måls spel.
Carro , Mattsson & Alice i ett lag sen Petra , Jag & linnea i det andra.
vart ungefär miljoner mål ifrån båda hållen. Hah men vem räknade dom ?! :p

Efter drog jag hem iaf började svara på några logginlägg men sen drog jag ner i duschen när jag hörde att brorsan kom hem och när han duschar efter en hockeyträning då kan man få vänta ..
Så nu sitter jag här och skriver & jag ska fortsätta svara på lite logginlägg nu så hörs vi senare :)

Helt underbart med helg nu också. Får ju det varje torsdag så imorgon blir det SOVA !



Här ser ni en trött Sofie som ligger i uppehålsrummet elr vad man ska kalla det ?!

Jag uppdaterar senare, kvällen/natten är låång.
Hörs
Pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0