Skön avslutning på veckan, här kmr bilderna


En hemsk bild på mig & Sanna.
Hon vart bra men jag såg hemsk ut, haha dumma sol :(

Crossarna som racear.

Där ser ni mig och min chauför. Han i gult !


En del av skoterligan ;)

Där åker dom med sidovagnar, det va roligast att se.
Första starten så kraschade två av dom i varandra :D och skadegad som
jag är så satt jag bara yeeeeeeesh en olycka, men dom klarade sig :)
dom åkte ut på banan igen.

Glada kusiner kramas :D

Hela ligan som sagt ;)





Det dära är bilderna jag just nu orkar lägga ut. Lägger säkert ut bilder då och då också men just nu orkar jag inte kriga mera med detta inlägget. Har nemligen försökt hålla på och kriga med internet som stängs ner var o varannan sekund så jag har gjort om inlägget minst 4 gånger så ni får ta dom hära bilderna och se glada ut.

Skoter turen dit va iaf nervös men när jag viste att han som körde viste vad han gjort så lugnade jag ner mig ganska så rejält faktiskt och njöt av åk turen och han körde inte långsamt iaf :) det gillar vi. FART !

När vi va framme  så kollade vi alla loppen och sen åkte vi tillbaka men vi skulle ut och åka på ån ett tag men det vart inte av för Jonnys nånting på skotern gick av så han ska laga det i veckan nu som kommer :) så han kommer ha det lagat iaf till helgen , kanske åka då om man lyckas övertala sanna :D ?!

Nu ska jag iaf käka mat och se på film med pappa och jag köpte en varsin semla till han o mig påvägen hem så vi ska mumsa i oss dom också.
Men uppdaterar er mera senare, vi hörs sötnosar ;)

Juste en sak jag glömde, jag spelade in tre filmer också idag på när crossarna körde så jag lägger ut dom imorgon när jag kommer hem till mamma. Hoppas det är lugnt :)
Älskar ljudet som fan.

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej sötnos, vem har fixat din blogg och så?:)

och den dära bilden du lägger ut varje gång den dära "kram soffan" vem har gjort den till dig ? :) <3

2011-03-06 @ 22:05:58
URL: http://jenniferbergkvist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mig? övertala Jonny istället hans skoter ju o jag åker så gärna.. ;)

mm ljudet är som musiken i öronen ;p

2011-03-07 @ 13:22:45
Postat av: lejon

Äckligt avis som sagt :/<3

2011-03-19 @ 16:16:22
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0