S.A.S - det är vi som äger flygplansbolaget

Morsning korsning nu är jag hära igen men denna gång med några bilder som vi tog idag & vi vet inte vad vi ska göra men troligen snart dra ut och träffa lite folk som dom känner :)
Men iaf här kommer några av bilderna som jag Sophia och Angelica har tagit under kvällen.


Jag i väntan på bussen till Enköping ;) den vart as bra på mig tkr jag.

Jag och Parkkonen :)

Min fru <3







Sophia lekar att hon är stark :)



Det va i storsett dom bästa bilderna som togs nu under kvällen ;) iaf så fixar tjejerna sig lite granna nu och kollar skor m.m & jag ska sätta på mig skorna som jag fick av Angelica. Hon använde dom inte och jag tyckte dom va fina så jag fick dom (ett par klackskor) ända negativa med dom är väll att jag blir längre än toni om jag använder dom :p

Men iaf nu måste vi dra för dom är klara och nu ska vi träffa några tjejer och killar.
Vi hörs senare säkert , jag kommer uppdatera mera efter vi kommit in och då bjuds det säkert på mera bilder som jag kommer ta när vi är ute.

More update sen, haha ;)
pyssen och kjamisen på er läsare, fortsätt kommentera också.
Love to you all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0