Modell fotografering på G

Skoldagen rullade på kul som fan hade jag och när pappa hämtade mig så åkte vi hem till mamma och hämtade en klänning och ett par klackskor för idag / ikväll ska det fotograferas med älsklingen. Han ska vara fotografen och jag modellen så jag är sjukt taggad på det. Hoppas ba han hinner i tid !

Sminket har jag fixat klart och jag ska fixa håret snart, blir bara utsläppt tror jag har inga andra idéer som jag orkar testa just nu eller hinner inte heller.
Jag lovar er ni kommer få bilderna sen av mig ifall ni vill men medans älsklingen är seg på att komma hit så ska jag svara på frågorna efter frågestunden också :) så ni får dom !

Nu ska jag börja med det så vi hörs puss <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

tävligen är på g kommer läggas ut i dag eller i morgon , så det är bara att hålla utkik och kommentera i det inälggets som lägs ut sen

2011-03-30 @ 16:17:11
URL: http://mlij.webblogg.se/
Postat av: lejon

Du får lägga ut de på bloggen sen!

2011-03-30 @ 17:17:09
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0