Min älskling är för söt emot mig alltså..

Fick precis en dikt av min älskling som va delad till mig som han
kom på med egna ord o rim.. Jag är rörd.. :D

"Du gör mig stark, du gör mig glad, du är allt jag velat ha.
Du är killars dröm, vacker och fin som den glittrande snön.
Min kvinna i mitt liv,
du är allt, du är min framtid.
Sofie, namnet i mitt hjärta, dig vid min sida finns ingen smärta.
Du & jag förevigt och så ska det va,
mitt hjärta är ditt och det kommer ingen ta !

Älskar dig min älskade Sofie "

Den dära dikten fick jag precis av honom i ett sms. Han fick verkligen
mig att lee, han är för fin jag älskar honom över hela mitt hjärta och
så mycket mycket mera.



Du kommer aldrig lämna mitt hjärta. Du är min skatt och jag kommer alltid
att älska dig vackra ängel.
Finare kille än dig kan man få leta förgäves efter för jag har redan den finaste.
Du är mitt allt Toni & ingen kan förstöra det vi har, love you forever and ever my darling.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tävling i min blogg nu, var gärna med!



http://meandrunk.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-vaggdekor.html

2011-03-08 @ 00:09:34
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0