Kycklingsallad

Morrsning, nu sitter jag här hemma hos pappa och idag har jag bara vart i skolan sen va jag och pappa upp till min faster en snabbis och drack kaffe medans han kollade på blomster lökar som sagt.
Nu sitter jag iaf hära och äter en kycklingsallad med typ någon slags curry sås, nästan iaf. Inte exakt samma men ungefär ! ;)
Jag ska få en ny design idag också hoppas jag. Celine håller på med den just nu och jag tror nog den blir bra hon är ganska duktig på sånt dära :).
Fast nu ska jag återgå till min sallad och lyssna musik som jag har gjort hela kvällen sen jag kom hem. Men när pappa vaknar ska vi spelaskipbo , elr ah jag bestämmer det.

Vi hörs senare
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0