KOM PRECIS HEM & BILDERNA FÅR NI

Precis kommit hem & vi är väldigt trötta men vi piggar upp oss just nu
igenom att lyssna på magnus betnér :) han är verkligen skön. Har ni
sett honom?

BILDERNA PÅ MIG ;





Den hära bilden är jag tydligen lik min faster Lena på. Enligt pappa, Toni
och farfar. När lena va ung !
Men det tycker inte jag, eller jag vet inte hur hon såg ut då.





BILDERNA PÅ TONI ;









BILDERNA SOM TOGS PÅ OSS TVÅ ;





Sådära det va dom bilderna som vart bra. Ganska många men vi har våra
favoriter bland dom :).

Vilka tyckte ni vart bäst ? Säg gärna. Intressant att se.

Kommentarer
Postat av: lejon

sv: aah visst ären najs! Det är borta trångsund tror jag det hette. vet inte riktigt med tim kallar det trånkan.

2011-03-04 @ 12:56:17
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: lejon

sv eller traneberg heter de nog.

2011-03-04 @ 12:56:33
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0