Jag kommer alltid älska er mina änglar



Vi står och kollar på en buske som liknade en ko, jag svär den såg ut som det.



Vi lägger in fjortis stylen & drar igång ett kort.



Rebecca flippade på den dära väg grejen hon fick inte bort den så hon dampade hah.



Nu va det pusskalas igen. Som varje gång ungefär ?



"Nu får du pussa mig"



Såna dära saker hade vi runt oss, haha ah ni vet träd ?!



Vadå kalsongerna syns, vad menar du ?



Lisselbo / kambo gangsters, jiddra inte med oss bönder vaaah ?! HAHA



Vadå hon är väldigt brun in the face liksom ? Haha riktiga svennar Toni och jag ser ut att va


Ni får dom andra bilderna imorgon jag sitter och gråter för en hemsk sak jag såg alltså DJURPLÅGERI är något jag verkligen är emot.
Jag säger bara en sak, FUCK JAPANSKA MIFFON SOM GÖR SÅ DÄRA & ANDRA HORUNGAR. Ursäkta uttrycken men jag är så äckligt förbannad.. Man för inte så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0