Jag gråter som en bebis med Rebecca

Tjenare sorry för dåligare uppdatering men jag har vart hemma hos Rebecca ända sen jag åkte ifrån skolan jag kom hit ungefär vid tre tiden. När jag kom hit så satt vi och kollade på ghost whisperer & i två avsnitt satt jag och rebecca och bölade som två bebisar, senaste gången va nyss.

Fast iaf så Toni ringde mig för ett tag sen och jag trodde han va i bjk och skulle börja gå hemåt hit och då frågade jag rebeccas pappa björn om jag kunde slänga in han i duschen efter så han fick värma sig men han ba inte fan ska han gå och så körde han in till bjk för att hämta honom på vägen men han va inte där vart fett orolig men när jag ringer han sitter puckot på bussen men rebeccas pappa vände och åkte in tillbaka för att vänta på honom haha stackars hennes pappa alltså ;) men men älskling är snart hära.
Näj nu ska jag och rebecca fortsätta och kolla på ghost whisperer och detta avsnitt kommer vi gråta till också , rebecca grät tidigar eidag när hon kollade på det jag kommer antagligen göra det med för vi gör det till samma hela tiden typ :( synd om oss.
Vi hörs när jag kommer hem, tjena hoppas hejsan svejsan höres ! ;)
Kommentarer
Postat av: mina - it's my time to shine!

SVAR; Jag kommer inte heller ihåg haha :P

2011-03-18 @ 23:44:24
URL: http://miiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0