Jag älskar dig förevigt älskling



Toni Classon Kalliomäki älskling du är den finaste för mig i mina ögon.
Dagen då vi träffades från den dagen har mitt hjärta slagit för dig trottsallt alla svårigheter vi haft i vårat förhållande så är det mitt hjärta som tillhör dig!

Varje sekunde, varje minut, varje timme, varje dygn, varje dag, varje månad & varje år kommer jag att älska dig min vackra pojke.
Du kom in i mitt liv som en räddande ängel och tog tag i min hand och drog mig upp ifrån det mörkaste hålet som jag va ända nere i botten på upp till det ljusaste livet. Livet tillsammans med dig !

21 december 2009 & 21 januari 2011 är våra datum, då det vart du och jag och när vi förlovade oss hjärtat. Du är det dyrbaraste jag har och kommer att äga. Du är mitt allt och mitt liv!  

Jag älskar dig världens finaste älskling.
Sofie ♥ Toni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0