Innebandymatch med damlaget

Godmorgon på er.
Nu har jag vaknat och jag är död typ, nej då men jag är fett trött.
Min tränare ringde och väckte mig och kollade av att jag hade fått
smset angående matchen nu senare idag vilket jag hade fått med.
Sen efter jag lagt på så kunde jag inte somna om så jag väckte
babe och gick upp och käkade frukost och snackade med mamma
som håller på i köket med någonting.
Just nu iaf så sitter jag hära och är halv klar jag har klätt på mig
och jag ska kolla efter en hårsnodd så jag kan sätta upp håret ;)
Älsklingen ligger i sängen och gör ngt på sin mobil som vanligt..

Och just idag kommer
Angelica & Sophia som jag va med igår
hit och ska kolla min match wie :D lite publik som hejjar på mig..
Det kan behövas jag är ganska så nervös om man säger så
och
jag är ända 94an som spelar matchen idag
eftersom dom andra hade U-lagsmatch tidigare i morse..

Fast måste gå och göra mig klar nu, så vi hörs senare
love you all
puss.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: Nej det har hon inte, tyvärr! Men jagvet att ho har gjort den här designen också: http://aadah.blogg.se :)

2011-03-13 @ 12:25:30
URL: http://eelinforsbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0