Idag blir det kalas, kusin blir 17 GRATTIS

Tjenare bloggen & alla läsare.
Kom precis hem ifrån stan, där jag va ett tag. Skulle blivit bråk men det vart det inte
fråga mig inte varför men dom som bråkade vågade inte komma och jag venne vad men
vad hade man räknat med eftersom dom va 98or (jag skulle inte bråkat jag ville ba se på)

Men nu är jag hemma och ska fixa mig sen ska jag käka snabbt
och mamma kommer köra mig till farmor och farfar där vi kommer bli upplockade av
min faster & sen bär det av ut till Björklinge.
För idag fyller min kusin 17 år :) så grattis till henne, släng in ett grattis också va ?

Imorgon är det ju min tur att fylla 17 bast vet ni ju :D börjar bli
en stor flicka. Om ett år men iaf .. hehe






Ursäkta munnen men jag venne varför det vart så, vart bara automatiskt haha ;)

Tunika - fått av kusin Sanna
Leggins - H&M 99 kr
Kofta - New yorker 129 kr

När jag kommer hem så ska ni få en hiss & diss tror jag. Får se va jag hittar på.
Fast nu måste jag kila iväg jag har lite brådis, ska sminka om mig också ;)

Vi hörs när jag kommer hem.
Puss hejdå.

Kommentarer
Postat av: E M I A M

Snygg blogg ;)

2011-03-09 @ 21:19:56
URL: http://emiam.blogg.se/
Postat av: maja

grattis till mej ;P

2011-03-10 @ 09:35:55
URL: http://maiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0